I AM A BRAND: Een terugblik op de MeetUp over Personal Branding
Blog> | 31 januari 2020Ik wilde een MeetUp organiseren waar je als YP echt wat aan zou hebben en met een onderwerp waar ik zelf wat meer over zou willen weten, want ja het is toch mijn MeetUp. Na afloop heb ik de proef op de som genomen en een aantal deelnemers gevraagd wat ze mee naar huis nemen:
‘Wat ik sowieso mee naar huis neem is profileren zoals ik zelf zou willen en waar ik mij goed bij voel. Ik denk dat de hele situatie daar ook naar was vanavond, het voelde vertrouwd ook vanuit de sprekers.’ Tim Bakker, Sanoma
‘Wat ik meeneem is dat het niet zo zeer belangrijk is wat je hebt gedaan maar de focus legt op wat jij een bedrijf kan bieden en wie je bent; je personal brand dus.’ Valerie Groenewegen, PWC
Ik denk dat dit ook precies is wat de sprekers Freek Voortman en Aruna Gopal aan de deelnemers wilden meegeven. Beiden hebben ze ons geïnspireerd met persoonlijke verhalen waarin ze vertelden wat voor (grote) invloed online en offline profileren kan hebben op de rest van je carrière.
Als organisator kijk ik met een zeer tevreden blik terug op de avond en mocht je de sfeer van de avond willen proeven, bekijk dan de video hieronder! See you next time!
Meer lezen
alle postsAgenda Wil je misschien solliciteren bij HIieroo Amsterdam of Hieroo Utrecht? Maar ben je benieuwd naar wat hier Consultancy Traineeship precies inhoudt? Meld je dan aan voor de Inhouse dag op 7 mei 2024.
Blog Goed en groen idee? Kom op ermee! De wereld heeft meer dan ooit behoefte aan innovatieve en creatieve entrepreneurs. Ben jij dit? Dan helpen we je graag een handje!
Blog Als samenleving hebben we te maken met complexe problemen. Daar kan de overheid een belangrijke rol in spelen. Het woord participatie is hierin een sleutelbegrip. Maar wat is het belang van participatie en wat gebeurt er momenteel in Den Haag?