I AM A BRAND: Een terugblik op de MeetUp over Personal Branding
Blog> | 31 januari 2020Ik wilde een MeetUp organiseren waar je als YP echt wat aan zou hebben en met een onderwerp waar ik zelf wat meer over zou willen weten, want ja het is toch mijn MeetUp. Na afloop heb ik de proef op de som genomen en een aantal deelnemers gevraagd wat ze mee naar huis nemen:
‘Wat ik sowieso mee naar huis neem is profileren zoals ik zelf zou willen en waar ik mij goed bij voel. Ik denk dat de hele situatie daar ook naar was vanavond, het voelde vertrouwd ook vanuit de sprekers.’ Tim Bakker, Sanoma
‘Wat ik meeneem is dat het niet zo zeer belangrijk is wat je hebt gedaan maar de focus legt op wat jij een bedrijf kan bieden en wie je bent; je personal brand dus.’ Valerie Groenewegen, PWC
Ik denk dat dit ook precies is wat de sprekers Freek Voortman en Aruna Gopal aan de deelnemers wilden meegeven. Beiden hebben ze ons geïnspireerd met persoonlijke verhalen waarin ze vertelden wat voor (grote) invloed online en offline profileren kan hebben op de rest van je carrière.
Als organisator kijk ik met een zeer tevreden blik terug op de avond en mocht je de sfeer van de avond willen proeven, bekijk dan de video hieronder! See you next time!
Meer lezen
alle postsBlog Nergens leer je wat je moet doen als je acuut dakloos wordt. Waar begin je en waar kan je terecht? Op precies deze vragen geeft het Buurtteam Nieuw-West haar bezoekers antwoord in het inloopspreekuur voor (economisch) dakloze Amsterdammers.
Blog In Amsterdam is de stigmatisering van economisch daklozen en thuislozen een groot probleem. Mensen die in deze situatie verkeren, worden vaak verkeerd begrepen en gestigmatiseerd, wat leidt tot vooroordelen en discriminatie.
Blog 17 mei: de dag van het Dat(a) is Leefbaarheid! event in Groningen. Het event waar we in gesprek zijn gegaan over leefbaarheid en hoe data daarbij kan ondersteunen en wat data kan betekenen voor je organisatie. Hier een terugblik op wat we met elkaar hebben gedaan.