posts

door

I AM A BRAND: Een terugblik op de MeetUp over Personal Branding

I AM A BRAND: Een terugblik op de MeetUp over Personal Branding

> |  31 januari 2020
Naarmate de skyline van Amsterdam helderder begint te schitteren, begeven vijftig Young Professionals zich naar de 6e etage van onze buren aan de Ruijterkade. Een goede locatie is het halve werk, want iedereen vergaapt zich meteen aan het uitzicht over 't IJ. De andere helft zijn goede sprekers, geïnteresseerde deelnemers en iemand die het logistiek allemaal in goede banen probeert te leiden. Die laatste ben ik, Rooske, Jonge Consultant bij Hieroo Amsterdam en de organisator van deze MeetUp met als thema: Personal Branding.

Ik wilde een MeetUp organiseren waar je als YP echt wat aan zou hebben en met een onderwerp waar ik zelf wat meer over zou willen weten, want ja het is toch mijn MeetUp. Na afloop heb ik de proef op de som genomen en een aantal deelnemers gevraagd wat ze mee naar huis nemen:  

‘Wat ik sowieso mee naar huis neem is profileren zoals ik zelf zou willen en waar ik mij goed bij voel. Ik denk dat de hele situatie daar ook naar was vanavond, het voelde vertrouwd ook vanuit de sprekers.’ Tim Bakker, Sanoma

‘Wat ik meeneem is dat het niet zo zeer belangrijk is wat je hebt gedaan maar de focus legt op wat jij een bedrijf kan bieden en wie je bent; je personal brand dus.’ Valerie Groenewegen, PWC

Ik denk dat dit ook precies is wat de sprekers Freek Voortman en Aruna Gopal aan de deelnemers wilden meegeven. Beiden hebben ze ons geïnspireerd met persoonlijke verhalen waarin ze vertelden wat voor (grote) invloed online en offline profileren kan hebben op de rest van je carrière. 

Als organisator kijk ik met een zeer tevreden blik terug op de avond en mocht je de sfeer van de avond willen proeven, bekijk dan de video hieronder! See you next time!


Delen:

Meer lezen

alle posts

Blog Uitkijkend over Sloterplas, onder een strakblauwe lucht, at ik mijn eerste Baklouce: een combinatie van de baklava en de tompouce. Een delicatesse die zowel de Turkse als de Nederlandse cultuur representeert en een heerlijke combinatie blijkt te zijn. Die Baklouce blijkt symbool te staan voor de rest van die middag ...

Interview Na 2,5 jaar aan het roer van Hieroo Amsterdam maakt Sebastiaan van de Kasteele een switch: van lead naar senior consultant. Zijn rol wordt overgenomen door collega Maartje Krijnen: zij heeft de afgelopen vier jaar bij Hieroo gewerkt als consultant, en gaat nu deze nieuwe uitdaging aan.

Blog Wat we vooral lezen als reactie op de voordracht van de nieuwe burgemeester voor Rotterdam, Carola Schouten? Dat ze dicht bij de burger moet en kan staan, de wijken in, zoals Aboutaleb ook veelvuldig deed. Uit het Gemeentehuis, de straat op. Wat leeft er bij de burger, wat gaat goed, en waar loopt men tegenaan?

Cookie toestemming
Wij gebruiken cookies op onze website, voor meer informatie lees ons privacybeleid.
Instellen
Functionele cookies: deze cookies zijn nodig voor een goed werkende website
Analytische cookies: deze cookies worden gebruikt om bezoekers de best mogelijke ervaring te geven op onze websites