Royal Schiphol Group
Hieroo AmsterdamAchtergrond
Binnen Royal Schiphol Group is ervoor gekozen om te werken volgens het principe van ‘’Systeemgerichte Contract Beheersing’’. Dit betekent dat de servicemanagers van Schiphol nauw samenwerken met de contractpartners voor het beheer en onderhoud van de verschillende percelen. Voor de Percelen 1 en 2 (vluchtafhandeling en vliegtuigafhandeling) op Airside is er een groeiende behoefte aan een Junior Servicemanager die zich zal richten op de optimalisatie en professionalisering van diverse processen en op die manier ondersteuning kan bieden aan de servicemanagers.
Vraag
De opdracht voor Sabine om de functie van Junior Servicemanager vorm te geven zodat hier uiteindelijk een vaste invulling aan gegeven kan worden. Daarnaast draagt ze ook bij aan het opstellen van roadmaps en meerjarenplan m.b.t. verbeteringen en stroomlijnt ze de Sustainability Roadmap op de contractdocumenten.
Aanpak
Om deze opdracht succesvol uit te voeren, werkt Sabine veel samen met de verschillende stakeholders, zowel intern als extern. Ze coördineert en beheert de verschillende verbetertrajecten en zorgt voor een gestroomlijnde projectadministratie.