opdrachten
Royal Schiphol Group 2

Royal Schiphol Group

Hieroo Amsterdam
Sabine is bij Royal Schiphol Group aan de slag als Proces Coördinator Asset Management. De komende maanden gaat ze invulling geven aan de nog niet bestaande functie van Junior Servicemanager. In deze rol is Sabine verantwoordelijk voor het coördineren en verbeteren van diverse trajecten op Airside, met als hoofddoel de maak- en haalbaarheid van processen en activiteiten te vergroten. Daarnaast ondersteunt ze reguliere processen en draagt ze bij aan het sturen op datakwaliteit en kwantiteit.

Achtergrond 
Binnen Royal Schiphol Group is ervoor gekozen om te werken volgens het principe van ‘’Systeemgerichte Contract Beheersing’’. Dit betekent dat de servicemanagers van Schiphol nauw samenwerken met de contractpartners voor het beheer en onderhoud van de verschillende percelen. Voor de Percelen 1 en 2 (vluchtafhandeling en vliegtuigafhandeling) op Airside is er een groeiende behoefte aan een Junior Servicemanager die zich zal richten op de optimalisatie en professionalisering van diverse processen en op die manier ondersteuning kan bieden aan de servicemanagers.  

Vraag 
De opdracht voor Sabine om de functie van Junior Servicemanager vorm te geven zodat hier uiteindelijk een vaste invulling aan gegeven kan worden. Daarnaast draagt ze ook bij aan het opstellen van roadmaps en meerjarenplan m.b.t. verbeteringen en stroomlijnt ze de Sustainability Roadmap op de contractdocumenten.   

Aanpak 
Om deze opdracht succesvol uit te voeren, werkt Sabine veel samen met de verschillende stakeholders, zowel intern als extern. Ze coördineert en beheert de verschillende verbetertrajecten en zorgt voor een gestroomlijnde projectadministratie.


Delen:
Cookie toestemming
Wij gebruiken cookies op onze website, voor meer informatie lees ons privacybeleid.
Instellen
Functionele cookies: deze cookies zijn nodig voor een goed werkende website
Analytische cookies: deze cookies worden gebruikt om bezoekers de best mogelijke ervaring te geven op onze websites