posts
Hieroo slaat vleugels uit 3

Hieroo slaat vleugels uit

 |  18 maart 2019
Na een succesvolle periode in Amsterdam, slaat Hieroo nu ook zijn vleugels uit naar Rotterdam en Twente. De redactie van Consultancy.nl sprak met Jurgen Schut, directeur van Hieroo.

Met de oprichting van Hieroo in 2018 beschikt ook SeederDeBoer over een onafhankelijk label voor jong talent, dat zich specifiek richt op het inzetten van dit talent bij lokale organisaties.

Jurgen Schut – sinds 2006 als partner verbonden aan SeederDeBoer – is directeur van Hieroo. Onder zijn leiding maakte Hieroo vanuit Amsterdam een vliegende start. Schut legt uit hoe dat komt: “We werken consequent vanuit onze missie: iedere dag werken aan een betere stad van morgen. Die aandacht leggen we in elke stap. Het is vooral die bevlogenheid die bijdraagt aan de vliegende start. Dat zit ook bij iedereen diep in de genen. Bij de talenten, bij de leads en bij mij.”

Schut legt uit wat het programma van Hieroo uniek maakt: “Bij ons wordt professionalisering en ontwikkeling echt onderstreept door het intensieve en hoogstaande programma van Sioo. Gedurende vijfentwintig dagen, waarin deelnemers onder meer acht bootcamps van tweeënhalf dag per stuk doorlopen, worden onze trainees zeer goed begeleid in de eerste fase van hun nog prille carrière. Uit ervaring blijkt dat de combinatie van opdrachten doen, leren, de stad ontdekken, onderdeel zijn van een talentnetwerk en bijdragen aan sociale innovatie een enorme pre is voor onze talenten. Ik ken eerlijk gezegd geen beter programma dan het onze.”

Lees het hele artikel verder op Consultancy.nl.


Delen:

Meer lezen

alle posts

Agenda Breek uit je bubbel en kom naar deze 6e MeetUp van Hieroo Rotterdam! Lex Burdorf en Nils Bonder zorgen voor een inspirerende en interactieve avond en nemen je mee in het thema gezondheid in de stad.

Nieuws Voor de groei van Hieroo Rotterdam zijn we op zoek naar een Accountmanager.

Blog Hieroo is partner van Voedselbanken Nederland. Hieroo Amsterdam heeft zich de afgelopen tijd ingezet om een marketingplan op te stellen om de Week van de Voedselbanken digitaal tot een succes te maken.