I AM A BRAND: Een terugblik op de MeetUp over Personal Branding
Blog> | 31 januari 2020Ik wilde een MeetUp organiseren waar je als YP echt wat aan zou hebben en met een onderwerp waar ik zelf wat meer over zou willen weten, want ja het is toch mijn MeetUp. Na afloop heb ik de proef op de som genomen en een aantal deelnemers gevraagd wat ze mee naar huis nemen:
‘Wat ik sowieso mee naar huis neem is profileren zoals ik zelf zou willen en waar ik mij goed bij voel. Ik denk dat de hele situatie daar ook naar was vanavond, het voelde vertrouwd ook vanuit de sprekers.’ Tim Bakker, Sanoma
‘Wat ik meeneem is dat het niet zo zeer belangrijk is wat je hebt gedaan maar de focus legt op wat jij een bedrijf kan bieden en wie je bent; je personal brand dus.’ Valerie Groenewegen, PWC
Ik denk dat dit ook precies is wat de sprekers Freek Voortman en Aruna Gopal aan de deelnemers wilden meegeven. Beiden hebben ze ons geïnspireerd met persoonlijke verhalen waarin ze vertelden wat voor (grote) invloed online en offline profileren kan hebben op de rest van je carrière.
Als organisator kijk ik met een zeer tevreden blik terug op de avond en mocht je de sfeer van de avond willen proeven, bekijk dan de video hieronder! See you next time!
Meer lezen
alle postsBlog Op 29 februari verzamelden we in de Culture Club om te praten over het gebruik van data voor leefbare wijken. In samenwerking met Amsterdam Smart City nodigden we verschillende sprekers uit om te onderzoeken hoe data de kwaliteit van stedelijke omgevingen kan verbeteren.
Blog De ramadan is een periode van spirituele bezinning, maar ook van zelfdiscipline. Een tijd van empathie, persoonlijke groei en zelfreflectie. En laat dat nou iets zijn waar iedereen iets van kan leren. Of je nou gelovig bent, of niet.
Blog Cybercrime: het klinkt vaak ver weg. Als iets wat alleen onintelligente mensen overkomt. Maar niets is minder waar. Het gaat je hoogstwaarschijnlijk eens overkomen. Wat kun je vandaag doen om de schade morgen te voorkomen?